חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש! ליווי גם ברכישת דירות למגורים!

למרות שלא פרסמתי זאת עד היום, הרחבתי את יריעת השירותים אותה אני מעניק, ועתה אני מלווה גם את מי שרוכש את דירת מגוריו ולא רק דירות להשקעה.
הסיבה שעד כה, כמעט ולא עסקתי ברכישת דירו מגורים, נעוצה, בעיקר, באופן הבחירה של מיקום הדירה.
בחירת דירת מגורים, בין אם ברכישה ובין אם בשכירות,הינה בעיקר רגשית ומחוייבת בהתאמה מלאה לצרכי ורצונות הלקוח, וכמובן נשענת על תקציבו.
במסגרת ההתחלות החדשות של שנת 2020, החלטתי לצעוד צעד נוסף, ולהתחיל גם במשימה זו של דירות למגורים אישיים, וכבר בטיפול במשפחות הראשונות, אני מבין עד כמה היו זקוקים לקוחותיי לשירות זה, אותו נתתי רק במקרים מיוחדים.
דוגמא טובה לכך היתה אתמול.
נפגשתי אמש עם לקוחה בדירה הנמצאת בקומת קרקע, אשר אותה הציג בפנינו מתווך.
הלקוחה שכבר היתה קודם לכן בדירה, כבר "החליטה" שהיא רוצה את הדירה, אליה לדעתה היתה יכולה "לספח" לעצמה יציאה לגינה, וכן לסדר כניסה פרטית מחלקה האחורי.
לאחר ביקור בדירה, ולאחר שיחה עם בעליה, המלצתי ללקוחה לוותר על הרכישה ובעיקר מהסיבות הבאות :
1. הדירה הינה בקומת קרקע, וניתן היה להבחין, בעין מנוסה, כי תוקנה בה רטיבות העולה מהרצפה בחלק גדול מקירות החדרים.
כאשר שאלתי את הבעלים, אישר כי בכל שנה נאלץ לתקן את הרטיבויות העולות עד לגובה כ 50 ס"מ מהרצפה, וכי שנים לא נמצא לכך פתרון. (מיותר לציין כי מידע זה לא הוצג ע"י הבעלים וע"י המתווך, בעת שהראו לנו הדירה).
2. הדירה, שהינה דירת שיכון, הינו ארוכה וצרה, ועל מנת להרחיבה, במסגרת "שיקום שכונות" האריכו אותה עוד, ועתה אין בה טיפת אור, הדירה קרה ולא נעים לגור בה.
3. בהקמת תוספת הבניה, "שכחו" כי בירושלים חובה לבנות קיר בידוד (איזולציה), ומכיוון שלא עשו זאת, הקיר החיצוני שחור בפטרת הנגרמת מעיבוי (קונדסציה).
4. הדירה זקוקה לשיפוץ והתאמה בעלות גבוהה, לצורך ניסיון פתרון הרטיבות והתאמתה לצרכי הלקוחה.
5. למרות כל הנ"ל, המחיר המבוקש גבוה ממחיר השוק, בשל היות הדירה בקומת הקרקע, וגם אם תרצה הלקוחה לבצע השיפוץ להתאמה לצרכיה, תהיה העלות גבוהה מאד ולא מתאימה לתקציב העומד לרשותה.

הלקוחה ואני החלטנו להמשיך ולבדוק דירות נוספות, והלקוחה תמשיך ותגור בדירתה הנוכחית עד שנמצא.

עשוי גם לעניין אתכם..