חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה על קורס נדלן השטח של נדלן בקלות

צחי קווטינסקי ואלי יהב היקרים,

אני רוצה להודות לכם באופן אישי על חוויה בלתי נשכחת שבוודאי תשרת אותי בעתיד הקרוב ותסייע לי לבצע את עסקת הנדל"ן הראשונה שלי להשקעה בבטחה!!

התחלתי את לימודיי בקורס נדל"ן שטח וזאת לאחר חיפוש אחר קורס נדל"ן שיסייע לי להבין ולהשקיע בצורה נכונה בנדל"ן.

מי שמכיר אותי יודע כי אני אדם שמטיל ספיקות לאורך כל הדרך, אדם שמתלבט ובודק היטב לפני שאני מבצעת כל דבר חדש וכך עשיתי גם כשנרשמתי לקורס זה, בדקתי וטלפנתי לקורסים אחרים ובחרתי להירשם לקורס "נדל"ן שטח" בניהולכם המסור. אין ספק שלא הצטערתי לרגע!!!

מכל שיעור חזרתי הביתה עם ידע נרחב יותר, הלימוד היה מעמיק ויסודי על כל נושא ונושא וסיורי השטח חיברו בין התיאוריה לבין הפרקטיקה בצורה הטובה ביותר כך שלבסוף נוצרה תמונה אחת שלמה שיצרה בי בטחון, אמונה בעצמי וביכולותיי בשל הידע הנרחב שרכשתי ממך צחי והידיעה כי אוכל סוף סוף לבצע את עסקת הנדל"ן הראשונה שלי להשקעה!

אני חייבת לציין כי במהלך השיעורים נפעמתי מיחסי האנוש המעולים של שניכם, צחי ואלי, הרצון לסייע ולהיות זמין לכל שאלה לאורך כל הדרך, אין ספק שבמהלך הקורס היה חשוב לכם לראות שכולם מבינים ושלא חסר דבר עד לפרטים הקטנים ביותר והכל מתוך דאגה ואכפתיות אמיתית, שזה לא דבר מובן מאליו!

 צחי, מישהו הגדיר אותך כמעיין נובע שאפשר לשאוב הרבה ממנו בלי סוף ולקבל תמיכה אמיתית לכל אחד שירצה, חייבת לחזק את דבריו ולהודות לך באופן אישי על כל פועלך והידע הרחב שיש לך בתחום ועל הרצון לסייע גם בשיחות אישיות וגם מעבר לקורס בביצוע עסקה. יישר כח!!

אלי, אני חייבת לציין את דאגתך לכל הפרטים הקטנים כגדולים; המצגות, המיילים, העמידה בזמנים, דף הקשר, הכיבוד בסיורים והקבוצה שיצרת בסיום הקורס, אין ספק שההקפדה על הפרטים הללו, הם שעשו את ההבדל בין עוד קורס לבין קורס מוצלח שהותיר בי חוויה נעימה . יישר כח!!

לסיום, אציין שנהניתי מאוד ושמחתי להכיר אנשים כמוכם, אכפתיים וטובי לב, מעבר לידע הרחב בתחום הנדל"ן, ואני ממליצה בחום על קורס זה וכמובן שהקורס הוא רק קרש קפיצה לעסקת הנדל"ן הראשונה שאבצע בעזרתכם.

אריאלה

עשוי גם לעניין אתכם..