חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה בן קיפריס

אני לא נוטה לכתוב הרבה פוסטים רציניים ונטולי ציניות, אבל כשמגיעה מילה טובה – מגיעה מילה טובה.

כשהשתחררתי מהצבא ורציתי לדעת איך להתחיל את חיי האזרחות שלי על רגל ימין – חיפשתי לי מרצה טוב לתחום הנדל"ן. אופציות רבות ניכרו בדרכי. הייתי מבולבל, לא ידעתי במי לבחור. מי מספיק מקצועי? מי מספיק ישר והגון? מי יידע להעביר את הידע בצורה ברורה וחווייתית מספיק?
הרי זה טבעי לחשוש; מי מאתנו לא חווה או שמע על מקרי הונאה ונוכלות בתחום הזה? על השקעות גרועות? על הסתבכויות משפטיות שנגררות לשנים? הרי מושקע פה כסף כל-כך גדול, התנהלות לקויה כאן עלולה לחרוץ גורלות. מי יוכל להראות לי את האור בתחום המסוכן הזה?
כשסיפרו לי על צחי והתחלתי לברר עליו, נתקלתי באינסוף המלצות חיוביות. כולם, פה-אחד, שיבחו אותו וציינו כמה שהוא מרצה טוב.
היום, משעברה כבר תקופה מתום הקורס, אני מבין כמה הם טעו. צחי לא מרצה טוב – הוא הרבה יותר מזה. המונח "איש נדל"ן" לעיתים נוטה לבלבל, ולשים דגש גדול יותר על ה"נדל"ן". אצל צחי, הדגש הוא על ה"איש". צחי הוא קודם כל בן-אדם. בן-אדם שנדיר למצוא בתחום הכל-כך גדול ולעיתים אכזרי הזה. צחי הוא הרבה יותר ממרצה נדל"ן – הוא דמות אב, מורה לחיים, איש תרומה לקהילה עם לב ענק ונתינה אינסופית שבמקום לנוח על זרי הדפנה של הצלחתו – הקדיש את עצמו לאנשים. רק אחר כך – הוא אחד מאנשי המקצוע המוכרים והמוצלחים ביותר בתחום. מעבר להדרכותיו החוויתיות, המבדרות והמקצועיות, תקבלו גם יחס אישי ומשפחתי שאין שני לו. כשפספסתי את יום הסיור בחיפה בשל תקלות רכב, הזמין אותי צחי להצטרף אליו ליום עבודה בחיפה, על חשבון זמנו האישי והשקיע בי וטיפח אותי כאילו הייתי בנו. זו רק אחת מעשרות הדוגמאות המבטאות את רוחב ליבו ונדיבותו.

ההצלחה שלי היא רק עניין של זמן לאחר שרכשתי את כל הידע המקצועי והמעמיק, למדתי את כל יסודות וסודות הנדל"ן והכי חשוב – מצאתי לי בן משפחה חדש ונפלא.

בן קיפריס

עשוי גם לעניין אתכם..