חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צחי קוונטינסקי, "נדלן בקלות", האיש והאגדה

לכבוד,

צחי קוונטינסקי, "נדלן בקלות", האיש והאגדה

צחי היקר,

אנחנו מכירים כבר למעלה משנתיים. הידע שלי בתחום הנדל"ן, עד להיכרותי עמך, היה זניח ועל אף שהתחום עניין אותי. לא יכולתי לגעת בו ללא עזרתך. אולי רק להריח. בקושי.

מרגע שהכרתי אותך פתחת לי צוהר לעולם חדש. הראית לי כיצד למנף את כספי ולבנות את עתידי הכלכלי. תחילה התחלנו יחדיו בהרצאותיך המרתקות, אליהם נחשפתי בקורסי הנדלן שהעברת . מקורסים של נדל"ן בסיסי למתחילים ועד לקורסים המתקדמים יותר. כל שיעור היה מרתק, חד ואגרסיבי. כל שיעור כאילו קידם אותי פיזית למטרה (למרות שהיה רק תאורטי). לעולם לא השארת אותי או כל סטודנט אחר בחוסר הבנה או עם תשובה לא מלאה. אתה אדם מלא בידע, פיקח, חד ועתיר בניסיון בתחום וזכיתי ללמוד ממך רבות.

לאחר סיום הלימודים התיאורטיים בנית לי תוכנית כלכלית אישית רב- שלבית אשר התאימה ליכולת הכלכלית שלי, לרצונותיי בהווה ובעתיד ולאישיותי. כמו כן עזרת לי גם בגיוס אשתי למהלך, דבר אשר הוסיף לביטחון. מתאוריה להלכה למעשה, ליווית אותי בחיפוש, איתור ומציאת הנכסים המתאימים, האטרקטיביים והמעניינים. הנכסים המתאימים לי. בנוסף, ייעצת לי בנוגע לפנייה לגורמים כלכליים וממסדיים ואף עזרת והכוונת אותי בהתנהלות מולם. קישרת  והפכת את החלום שלי למציאות.

כל נכס נרכש צריך להשכיר, נכון? אז כמו שליווית אותי בכל הליך הרכישה, כך המשכת ללוות אותי גם בתהליך חיפוש הדייר, סינון המועמדים ושמירה על האינטרסים שלי.

לקינוח, באת איתי למפגש עם הדייר הפוטנציאלי וחתימה על חוזה השכירות, ביצעת מולי מופע החתמה ולימדת אותי מ-א ועד ת את כל הנדרש בחתימת חוזה שכירות, משא ומתן, גמישות היכן שאפשר, עמידה על עקרונות כשנדרש, ערבים, בטחונות, נתונים נוספים שהכרחיים ועוד.

צחי, תודה רבה שעזרת לי להגיע לאן שאני היום!!! היום אני בעל תוכנית כלכלית מפורטת ומיושמת.  הכל בזכותי ובליוויך. אני הלכתי בשביל, אתה הארת לי אותו.

אודה לך כל חיי

שי עופר

עשוי גם לעניין אתכם..